תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

בוק בת מצווה

בוק בת בר מצווה זה הרגע של הילדה שלכם! הרגע בו הם מרגישים מפורסמים ליום אחד, מצלמה עליהם כשהם לבושים בשיא שלהם! הצוות שלנו ידאג להוציא את התמונות הכי כיפיות ומחמיאות בשילוב שני לוקיישנים לבחירתכם! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים
צילום בר מצווה

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

בוק בת מצווה

בוק בת מצווה – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול

בת מצווה היא אחד האירועים אליו כל נערה מחכה במשך הילדות שלה. אירוע בת מצווה הוא אירוע מרגש מאוד וכיום, כאשר אנחנו מארגנים אותו אנחנו צריכים להתמודד עם דרישות גבוהות מאוד מצד הבנות שלנו. אחד הדברים שכל הנערות רוצות שיהיה בבת מצווה שלהן זה בוק בת מצווה. הכוונה בבוק לאירוע בת מצווה היא לאלבום תמונות ייחודי בו נערת המצווה מצטלמת לבד ועם חברות ממש כמו דוגמנית במגוון רחב של מקומות.

למה כדאי לנו לעשות בוק לבת מצווה של הבת שלנו?

למה בעצם כדאי לנו לעשות בוק בת מצווה לבת שלנו? אם אנחנו רוצים שהאירוע שאנחנו מארגנים לבת שלנו יהיה אירוע יוקרתי ומכובד – כדאי לנו למלא את כל כללי הטקס. חלק חשוב מכל אירוע בת מצווה, זה ההכנות לאירוע וגם צילום התמונות של ילדת המצוות. ברוב, המקרים אם אנחנו רוצים שאיכות הבוק של הבת שלנו תהיה גבוה אנחנו צריכים לשכור צלם מקצועי שיצלם אותו.

איפה כדאי לצלם בוק לבת מצווה?

כדאי לנו לצלם בוק בת מצווה באתרים שמצטלמים יפה כמו למשל שדות חיטה, חוף הים, חוות סוסים, גינה יפה, מוזיאון או אפילו על גבי רקע וירטואלי שונה כמו למשל מקומות שונים בעולם או רקע נטרלי של סטודיו נעים. חשוב שהבת שלנו תהיה מעורבת בתכנון הצילומים וגם בבחירה של מה היא תלבש בהן. ככל שנערב את הבת שלנו יותר, בתהליך קבלת ההחלטות והתכנון של הבוק לאירוע – כך היא תאהב אותו יותר ותהיה יותר מרוצה מהתוצאה הסופית שלו.

המטרה של ארגון אירוע בת מצווה היא קודם כל לעשות טוב לבת שלנו. הרבה מאוד נערות בנות 12, רוצות שתהיה להן בת מצווה מהאגדות והסרטים. הן מושפעות ממה שהן רואות ברשתות החברתיות ובבת המצווה של החברות שלהן והן רוצות גם שיהיה להן בוק וחגיגה מרשימה. אם יש לנו תקציב צנוע יחסית לחגיגת האירוע של הבת שלנו – אנחנו עדיין יכולים להשקיע בצילום בוק אישי, כי אלבום זה יישאר איתה ואיתנו לאורך כל ימי החיים שלנו ושלה. 

בוק בת מצווה - תמונות

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png