תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

מגנטים לאירוע

מגנטים הם חובה של כל אירוע, כמו שנאמר מזכרת קטנה מאירוע גדול.. מתנה קטנה על המקרר שתזכיר כל יום לאורחים שלכם ולכם את האירוע הבלתי נשכח שלכם. אנחנו בפרובנט מציעים שירות מגנטים ללא הגבלה הכולל צלם מקצועי מצוות הצלמים שלנו ועורכת מקצועית ככה שהצלם איתכם כל רגע בערב ומתעד את הרגעים שלכם ושל האורחים שלכם!
חבילות מיחודות

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

מגנטים לאירוע

מגנטים לאירוע – איך זה ישדרג את האירוע שלנו?

יש אירועים שקורים לנו ואז אנחנו מרגישים הכי מיוחד והכי טוב בעולם. באופן טבעי בחתונה שלנו או בבת המצווה שלנו, כולנו מאוד מתרגשים ורוצים לייצר בזמן האירוע זיכרונות שיישארו אתנו כל החיים. אחת הדרכים שיכולה לאפשר לנו ולאורחים באירוע שלנו ליצור בזמן האירוע זיכרונות שיישארו אתנו לעד היא לצלם תמונות ולהדפיס אותן על מגנטים. מגנטים לאירוע יכולים לשדרג את האירוע שלנו ולאפשר לכל אחד מהמשתתפים בו להפוך את ההשתתפות שלו באירוע לאישית יותר. 

לאיזה אירועים צילום מגנטים יכול להתאים?

צילום מגנטים יכול להתאים למגוון רחב מאוד של שמחות ואירועים, כמו:

  • חתונות
  • בר מצוות
  • בת מצוות
  • מסיבות אירוסין
  • מסיבות חינה
  • נשף של תיכון
  • אירועי ברית

למעשה, אם אנחנו מארגנים אירוע שמח מאוד, רב משתתפים, כדאי לנו לוודא שיהיו בו מגנטים לאירוע. המגנטים יכולים להוסיף מאוד לאווירה באירוע שלנו כך שהיא תהיה שמחה הרבה יותר והרבה יותר ייחודית. ככל שהאווירה באירוע שלנו תהיה ייחודית יותר ושמחה יותר כך נוכל להכריז שהאירוע התנהל באופן הטוב ביותר. כמארגני האירוע יש לנו אחריות לכך שהוא יהיה עם אווירה טובה ושמחה ולכך שכל האורחים ירגישו חלק ממנו. 

למה כדאי לנו להשקיע בתיעוד האירוע שלנו?

כאשר אנחנו מציינים אירוע חשוב כמו בר מצווה או ברית, אנחנו רוצים באופן טבעי שיישארו לנו כמה שיותר זיכרונות מאירוע זה. אחת הדרכים ליצור זיכרונות עד מהאירועים החשובים בחיים שלנו היא לתעד אותם על ידי צילום תמונות. מגנטים לאירוע יכולים להיות עוד דרך נוספת שבה נתעד את האירוע המשמח שלנו. אם אנחנו רוצים לתעד אפילו יותר את האירוע אנחנו יכולים לבחור לצלם אותו גם בווידיאו ולעשות הכול על מנת שהוא יהיה באווירה טובה.

איך צילומי מגנטים לאירוע יהפכו את האירוע שלנו למוצלח יותר?

צילומי מגנטים יכולים לאפשר לנו להפוך את האירוע שלנו למוצלח יותר. את התמונות שעל גבי המגנטים האורחים באירוע שלנו יוכלו לתלות לאחר האירוע על המקרר שלהם בבית והם יוכלו כל הזמן לשוב ולהיזכר בערב הנעים שהיה להם. אם אנחנו רוצים להפוך את האירוע שלנו לאירוע שמח מאוד, ייחודי וזכור כדאי לנו להשקיע בתיעוד שלו וגם בתשלום לצלם שיהיה אחראי על מגנטים לאירוע.

בסופו של כל אירוע כולנו יכולים להיות עייפים מאוד ולא לזכור הרבה. אם אנחנו רוצים לשוב ולהיזכר במה שקרה באירוע שלנו, כדאי לנו להשקיע בתיעוד האירוע כך שתמיד נוכל לשוב ולהיזכר בו. ככל שנשקיע יותר בצילום ותיעוד האירוע שלנו, כך יהיה לנו קל יותר לזכור אותו ולשוב לתחושות הטובות שהיו לנו במהלכו וגם לתחושת האושר האישי שלנו שחשנו באירועי השיא בחיים שלנו כמו החתונה שלנו.

מגנטים לאירוע - תמונות

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png