תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

צילומי בר מצווה

צילומי בר מצווה איכותיים, שישאירו לכם זיכרון מושלם. הפכו את הבר מצווה של הילד שלכם (הגבר שלכם כבר) לאירוע בלתי נשכח. קבלו הצעת מחיר משתלמת לצילום בר מצווה ברמה שלא הכרתם.
אירועי בר מצווה

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

צילומי בר מצווה

צילומי בר מצווה – למה חשוב להיות מודעים?

בר המצווה היא אירוע חשוב מאוד ורב משמעות עבור כל נער. אם פעם היה נהוג לציין את האירוע הזה, רק בעלייה לתורה, הרי שהיום משפחות רבות בוחרות לארגן גם אירוע גדול באולם או גן אירועים למשפחה ולחברים. אחד הדברים שהכי כדאי לנו לשים לב אליהם כאשר אנחנו מציינים אירוע בר מצווה גדול הוא הצילום של האירוע. אופן הצילום של האירוע יכול להשפיע על הזיכרונות שיישארו לנו ממנו. צילומי בר מצווה יכולים להיות איכותיים יותר כאשר אנחנו שוכרים צלם מקצועי שיהיה אחראי על צילום כל האירוע וגם על צילום בוק בר המצווה של הבן שלנו. 

האם כדאי לנו לצלם בוק בר מצווה?

כיום, צילומי בר מצווה, הם לא רק צילום של האירוע עצמו אלא גם צילום של מצגת ושל בוק בר מצווה. כדאי לנו לצלם בוק בר מצווה לבן שלנו אם אנחנו רוצים לאפשר לו ליהנות מאירוע איכותי ויוקרתי מאוד. גיל 13 הוא גיל רגיש בו הנערים משווים את כל מה שאנחנו ההורים נותנים להם (כולל אירוע בר מצווה) למה שהילדים או הנערים האחרים בכיתה שלהם עושים. צילום בר מצווה איכותי באירוע עצמו, ךצד צילום בוק לאירוע יכול לאפשר לבן שלנו להרגיש שווה בין שווים עם בני גילו האחרים.

באיזה אתרים אפשר לצלם בוק בר מצווה?

יש הרבה מאוד אתרים שאפשר לצלם בהם בוק בר מצווה. צילומי בר מצווה או צילומי בוק לבר מצווה יכולים להיות לא רק באולם או בגן אירועים עצמו אלא במגוון אתרים נוספים כמו:

  • חוף הים
  • מגרש כדורגל
  • מגרש כדורסל
  • באימון ספורט
  • בשדה חקלאי או בטבע
  • בחדר של הנער
  • בחברת החברים הכי טובים של ילד בר המצווה

חשוב לערב את הנער בבחירה איפה נצלם אותו – כי כך הוא ירגיש יותר בנוח בזמן הצילומים. ככל שהבן שלנו יהיה יותר מעורב בתכנון בוק הצילומים שלו לאירוע, כך הוא יהיה יותר מרוצה מהתוצאה הסופית שתצא. 

לאיזה נערים יכול להתאים לצלם בוק לבר מצווה שלהם?

לכל הנערים יכול להתאים לצלם בוק בר מצווה. היום אנחנו חיים בדור הסלפי והרשתות החברתיות בו נערים אוהבים מאוד לתעד את עצמם. אם אנחנו רוצים לאפשר לבן שלנו להרגיש ביום בר המצווה שלו כמו כוכב לכל דבר אנחנו יכולים לאפשר לו לצלם בוק לאירוע. בעת צילום הבוק חשוב שהנער ירגיש בנוח בחברת הצלם. חשוב גם שאחד ההורים ילווה את הנער בזמן הצילומים בשביל שהוא יוכל להוות עוד עין יועצת מבחינה אומנותית. צילומי בר מצווה יכולים לאפשר לבן שלנו ולנו להפוך את אירוע בר המצווה שלנו לאירוע הרבה יותר מרגש, שיהיה לנו קל לזכור אותו לאורך זמן רב.

מחפשים צלם בר מצווה? יש לנו פתרון בשבילכם!

אם אתם מחפשים צלם בר מצווה, יש לנו את כל מה שאתם צריכים. חבילות צילום לבר מצווה במחירים מדהימים ובאיכות שלא הכרתם. צרו איתנו קשר לקבלת הצעה משתלמת שתשאיר לכם זיכרון מושלם מאירוע מושלם.

צילומי בר מצווה - תמונות

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png