תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

טרנדים ואטרקציות לאירועים בשנת 2021

תכננתם אירוע בשנת 2021? כדאי שתבדקו אם גם אתם בחרתם באחד מהטרנדים והאטרקציות הגדולים שהשתלטו על המדינה. דברים כמו מגנטים, מגלשות, תאי צילום ושאר דברים ישנים כבר מזמן יצאו מהתמונה, ופינו את מקומם לטרנדים חדשים וחמים. מה זה חמים, לוהטים יותר מנועה קירל בפרסומת לבושם. אז הנה ארבעה מתוך הטרנדים לפניכם, מוזמנים לבדוק אם אתם אין או אאוט.
bg-default-posts

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

טרנדים ואטרקציות לאירועים בשנת 2021

דוכנים מטורפים – הדרך להראות את הייחודיות שלכם

קרח מרוסק? שזירת פרחים? דובוני גומי? תאי סלפי? אלו הם רק חלק מהדוכנים החדשניים שצצו כמו פטריות אחרי הגשם בכל רחבי ענף האירועים. אנחנו כבר הפסקנו לספור את סוגי הדוכנים היחודיים והחדשים. כמה שיותר מקורי ויותר מאפיין את בעלי האירוע, כנראה שזה יותר טוב ויותר מעודכן. 

עריכת שולחן אישית – הדרך שלכם להראות את ההערכה שלכם לאורחים

מתכננים אירוע עם ארוחה, כמו חתונה, חינה או סתם מסיבה משפחתית? מעולה. אנחנו לא באולם אירועים משנות השמונים שבו כל הצלחות נראות אותו דבר. הדיבור היום הוא עריכה אישית, שבה כל סט נראה אחרת. זה יכול לבוא לידי ביטוי בקיפול שונה של המפית, סכו"ם מסטים שונים, פתק ברכה אישי עם שם או כל דבר שעולה על דעתכם. העיקר שייראו שהשקעתם מחשבה בכל אורח ואורח. זה אולי עשוי לקחת קצת זמן ומאמץ, אבל אתם תראו שזה יהיה שווה את זה כשהאורחים יגיעו ויתלהבו כמו ילד בארמון דובוני גומי ושוקולד.

תאורה – הדרך שלכם פשוט להתפרע

זה הסעיף שאנחנו הכי אוהבים, כי הטרנד הזה מאפשר לנו פשוט להתפרע. אתם מוזמנים לבחור תאורה מיוחדת וגופי תאורה מכל הצבעים והסוגים – ניאון, ורוד, ירוק, כחול, או אפילו פשוט תאורה חמה ורגועה אבל בזווית מעניינת ומיוחדת. שנת 2021 הייתה השנה של השינויים בתאורה, וכל מתכנני האירועים המעודכנים ביותר הפכו את התחום הזה למגרש המשחקים שלהם.

לוק טבעי וזוהר – הדרך שלכם ללוק לא מתאמץ

בשנת 2021, טבעי זו המילה האחרונה, וזה הטרנד שאנחנו בטוחים שימשיך גם בשנת 2022. בין אם מדובר בתסרוקות כלה, איפור לאירוע, או כל דבר אחר שקשור לסטיילינג אישי, האופנה האחרונה היא להיראות כמה שיותר בכמה שפחות. בחרו בצבעים בהירים ורכים, רצוי מקשת גווני הפסטל, ופחות ליפסטיקים לוהטים ואיפור עיניים כבד נוסח הניינטיז. מבחינת בדים, העדיפו בדים וטקסטורות רכות שתופסות את צורת הגוף הטבעית על פני גזרות נוקשות ומגבילות. בחרו אקססוריז ייחודיים, שייתנו לאאוטפיט את הטאצ' הסופי.

זכרו – אנחנו אוהבים אתכם כשאתם נראים כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמכם, וכך גם האורחים שבאו לשמוח איתכם באירוע. 

כמובן שהיו עוד הרבה טרנדים בשנת 2021, ואנחנו כבר עומלים על הכנת רשימה של הטרנדים הכי מעודכנים של שנה הבאה, כדי שלא תפספסו שום דבר. שיהיה במזל!

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png