תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

הקלטת שיר לבת מצווה

הרבה מבנות המצווה, מעוניינות לבצע שיר אמיתי או קאבר עם שינוי מילים עבור הרגע שלהן, בכניסה או באמצע האירוע. הקלטת שיר יכול לבוא מצד המשפחה (בתמונה, האבא שר) או מילדת הבת מצווה ולהפוך את הרגע למיוחד ומרגש
הקלטת שיר בת מצווה

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

הקלטת שיר לבת מצווה

הקלטת שיר באולפן הינו דבר לא פשוט, העריכה וההדרכה צריכים להיעשות ע"י טכנאי סאונד מקצועי שחייב להיות גם מוסיקאי מעולה בעל יכולות גבוהות והרבה מאוד סבלנות!

אנו בחברת פרובנט הפקות אירועים, רוצים שתדעו שבמידה ובחרתם במסלול "הקלטת שיר לבת מצווה" תדעו שהגעתם לידיים מעולות!

להקליט שיר בת מצווה כרוך בלהקליט בד"כ אנשים שהם לא מקצועיים ואינם שרים ביומיום ולנו ב-PROVENT יש את הידע, הניסיון והסבלנות להפיק מכל אחד את המיטב שבו ולהביא לכדי תוצאה לא פחות ממושלמת.

הקלטת שיר לבת מצווה – "פרובנט אירועים"

בחברה עובדים ועובדות תקליטנים ויוצרי מוזיקה מעולים בכל הקשור לקאברים או התאמת קול לשיר מסוים. אולפן מקצועי ביותר מחכה לכם, עם שירים ומנגינות למשך שעות ארוכות – עד שנתאים את השיר הנכון והקול הנכון לשיר.

אנו עובדים עם מערכות הקלטה מהמשוכללות בארץ ובעולם, מיקרופונים, מיקסרים, מגברים, תוכנות מחשב, כלי נגינה ואפקטים מקצועיים אשר משמשים מוסיקאים, אמנים ומפיקים בכל רחבי העולם.

אז למה אתם מחכים? מעוניינים שבתכם תרגש את קהל האורחים? מלאו פרטיכם בטופס האתר לקבלת מידע נוסף מנציגנו על מסלולים ואטרקציות מיוחדות.

אנו ניתן 110% בעת הפקת האירוע על מנת שיהיה מרגש, שמח ומהנה לכולם!

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png