תפריט

051-2121492

צור קשר

מלאו טופס זה וניצור
עמכם קשר בהקדם

אטרקציות לבת מצווה

איזה אטרקציות לבת מצווה כדאי שיהיו באירוע שלנו?

אירוע בת מצווה הוא תמיד אירוע עליו כל נערה וההורים שלה מחכים זמן רב. דווקא בתקופת הקורונה כאשר סוף סוף מתאפשר לנו ולבת שלנו לחגוג אירוע בת מצווה רב משתתפים, כדאי לנו לדאוג שבאירוע יהיו כמה שיותר אטרקציות. כדאי לנו שבאירוע בת המצווה של הבת שלנו יהיו אטרקציות לבת מצווה ייחודיות כמו למשל עמדת איפור או עמדת צילומי מגנטים לכל החברות והחברים של הבת שלנו מהכיתה.

למה חשוב שבאירוע בת מצווה יהיו אטרקציות?

כיום אירוע בת מצווה שאין בו אטרקציות, נחשב לאירוע שהוא לא מלהיב ולא יוקרתי. אם אנחנו רוצים שהאירוע שאנחנו מארגנים לבת שלנו ילהיב את המשתתפים בו ויהיה מהנה מאוד ומרשים אנחנו חייבים לדאוג שיהיו דברים נוספים מעבר למוזיקה וקייטרינג. ככל שבאירוע שלנו יהיו יותר הפתעות ופעילויות מגוונות כך הוא יהיה מגוון ומהנה יותר וכל מי שייקח בו חלק ייהנה בו יותר. חשוב להתאים את סגנון האטרקציות באירוע לסגנון של האירוע עצמו – אם אנחנו מאגרנים אירוע לחברים מהכיתה אז סוג הפעילויות שיהיו באירוע צריכות להיות שונות מאשר אם אנחנו מארגנים אירוע לכל המשפחה שלנו.

איך אטרקציות יכולות לשדרג כל אירוע בת מצווה?

אטרקציות שונות כמו למשל שולחנות משחק, עמדת איפור פנים או איפור גוף וגם עמדת צמות, יכולות לשדרג כל אירוע בת מצווה. אם אנחנו לא יודעים איזה אטרקציות לבחור לאירוע בת המצווה של הבת שלנו, כדאי לנו להתייעץ עם מתכננת אירועים מקצועית, מתכננת האירועים או מפיקת האירועים תוכל לסייע לנו לארגן את האירוע שלנו כך שהוא יהיה הרבה יותר מרשים ויוקרתי.

בסופו של דבר אירוע בת מצווה הוא אירוע של פעם החיים אירוע זה מהנה ומרגש מאוד עבור כל נערה צעירה. כאשר הבת שלנו מגיעה לגיל בת מצווה חשוב שנתכנן בשיתוף איתה איזה אופי יהיה לאירוע. חשוב שנדע להסביר לבת שלנו שגם לנו יש גבולו של תקציב ושלא נוכל לארגן אירוע יקר מאוד ללא גבול – אבל כן נוכל לדאוג שיהיה לה אירוע מרשים בו היא תוכל ליהנות עם כל החברות שלה. 

אטרקציות לבת מצווה - תמונות

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם

תפריט נגישות

Michal.webp

לינוי

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png